10 Mayıs 2013 Cuma

Tuzlu Kurabiye


Tuzlu Kurabiye

Malzemeler :
1 Paket margarin ( oda sıcaklığında )
1 Çay bardağı sıvı yağ
1 Yemek kaşığı sirke
1 Tatlı kaşığı toz şeker
1 Tatlı kaşığı tuz
1 Paket kabartma tozu
Aldığı kadar un ( kulak memesi kıvamında )

Malzemelerin hepsini bir kasenin içerisinde kulak memesi kıvamında yoğurun. Hamurdan fındık büyüklüğünde parçalar kopartıp yuvarlayın önce yumurtanın beyazına daha sonra susama batırın ve yağlanmış fırın tepsisine dizin. ( ben yağlı kağıt kullanıyorum )  Önceden ısıtılmış fırında 160 derecede pişirin.

Senelerdir yapıyorum ve herkes çok beğeniyor. Çayla birlikte çok güzel oluyor :) Küçük küçük olduğundan oyalayıcı gibi görünse de çok çabuk yapılıyor.

4 yorum:

  1. HÜLYAM ELLERİNE SAĞLIK ...PEK YENİLESİ CANIM...ÖRTÜDE İLGİMİ ÇEKTİ TAM BENİM RENK ZEVKİM...GÜLEREK KULLAN AFİYETLER OLSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Örtüyü severek kullanıyorum ama ömrü ne kadar olur bilmiyorum oğlum sürekli üzerinde araba sürüyor :))
      Sevgiler..

      Sil
  2. ellerine sağlık çok da güzel gözüküyorlar...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...