21 Mayıs 2013 Salı

2. Hobi Etkinliği - Gelen Hediyelerim :)





Müge Hanım'ın düzenlediği Hobi Etkinliğinde eşleştiğim Şenay Hanım'ın hazırladığı hediyelerim bu gün öğlen saatlerinde geldi :) Misafirlerim olduğundan bu güzellikleri daha önce paylaşmaya fırsat bulamadım. Hediyelerimin hepsini de çok beğendim. Tekrar teşekkür ediyorum Şenay Hanım'a ellerine sağlık. Kendi diktiği hırkam tam oldu :) dikişine bir kez daha hayran oldum. Çok başarılı. Görenler hazır olduğunu düşündü :) söylemeseydim anlamayacaklardı. Keşke benim de böyle bir yeteneğim olsaydı. İnşallah ileride dikişle ilgilenme fırsatı bulabilirim. Hırkamın yakasında ki tığ işi çiçeklere de ayrıca bayıldım :)
Takıları da kendi el emeği ve çok güzeller. Takı sürekli kullanırım. Bu takıları da severek kullanacağım. Özellikle küpeleri çok sevdim.

Bu etkinlikte Şenay Hanım'a gönderdiğim hediyeleri bir önce ki yazımda paylaşmıştım oradan bakabilirsiniz :)
Etkinlik için Müge Hanım'a tekrar teşekkür ederim. Etkinlikte gönderilen hediyelerin hepsi de çok güzeldi yapanların eline sağlık ve hediyeleri alanlar da iyi günlerde kullansın.
Gönderilen hediyelerin hepsine burdan bakabilirsiniz.

20 yorum:

  1. Beğendiysen ne mutlu bana :) Güle güle güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğendim canım çok teşekkür ederim ellerine sağlık.
      Sevgiler..

      Sil
  2. Ooo çok güzeller Şenay hanımın eline sağlık, sizde güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Harikalar güle güle kullan Hülya:)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan cnm senayda da gördüm özellikle hırkaya bayıldım.sana çok yakışacak eminim.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bende çok sevdim.
      Sevgiler..

      Sil
  5. Şenay hanım zevkli hediyeler hazırlamış.hepsini iyi günlerde kullan.izlemedeyim.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hoş geldiniz :)
      Sevgiler..

      Sil
  6. Çok güzel hediyelerin, iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  7. Bayildim nar cicegi ve turkuaz uyumuna :) Sevgiler..

    Bizede bekleriz:)

    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Şenay hanımın ellerine sağlık.kesinlikle renkler çok güzel.Güle güle giymek nasip olsun

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim Hülya hanımcım, çok beğendim. Hediyeleriniz çok cici, güle güle kullanmanızı dilerim. Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Teşekkür ederim. Hoş geldiniz :)
      Blogunuzu ziyaret edeceğim.
      Sevgiler..

      Sil
  10. Güzel günlerde kullanın hediyeleriniz çok güzel ve kullanışlılar :)

    YanıtlaSil
  11. çok şirin olmuş iyi günlerde giyinin sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...