14 Kasım 2012 Çarşamba

Yoğurt kabı süsleme


Yoğurt kabının tabanını keserek çıkartım. Kabın etrafını sakallı iple sardım. 



Tabanından çıkan parçanın ortasını deldim iple saracaktım ama kutu dikdörtgen olunca olmadı tabi :) yuvarlak kutular o şekilde kolayca sarılıyor. Bende şişle ördüm tabanın ölçülerinde ve parçayı içine koyup kenarlarını diktim.


Alt kısmı dikerek birleştirdim. Kutunun saplarını da sakallı iple sardım.


Kutuyu sade istediğimden fazla süsleme yapmadım.


Oğluma da yardım ve desteği için çoook teşekkürler :))

6 yorum:

  1. çok güzel olmuş hem oğlanla iyi bir aktivite de olmuş

    YanıtlaSil
  2. Kutu da rengi de çok güzel olmuş, oğlunla ikinizin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok cici olmuş bi bunu yapmadım işte herbişi yapıorum ama buna el atamadım nedense korktum galiba :) ben böyle daha büyük bişi istiyorum yuvarlaklardan :D çok güzl olmuş buda çok cici

    YanıtlaSil
  4. çok hoş olmuş gerçekten.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...