1 Kasım 2012 Perşembe

Gazoz kapağından magnet yaptım


Maden suyu kapaklarından magnet yaptım :) etamini kapağın büyüklüğünde kesip işledim ve içine yapıştırdım kapağın arkasına da reklam magnetlerinden kesip yapıştırdım. Kapakların bazılarını kırmızı oje ile boyadım.





Bu kapakları da Facebook da Ephesus Yayınlarının düzenlediği 'En Güzel EPHESUS Yarışması' için yaptım. Çekici bir şekilde Ephesus yazısını yada logosunu tasarlayıp fotoğrafını çekerek yarışmaya katılabilirsiniz. 5 kişiye istediği Ephesus kitabını hediye ediyorlar. İlgilenenler buraya

15 yorum:

  1. yaratıcı bir fotograf olmus :) çok güzel

    YanıtlaSil
  2. walla bayıldım.ben de resinle gazoz kapağından magnet fln yapmıştım ama etamin fikri çok iyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir sitede görmüştüm bu gün Ephesus yayınevi için ne yapsam diye düşünürken aklıma geldi. Beğenmenize sevindim..

      Sil
  3. çok güzeller..güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Çok çok çok hoşuma gitti, harika, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim çok teşekkür ederim..

      Sil
  5. çok güzel olmuşlar :) bu fikir çok hoş :)

    YanıtlaSil
  6. akıl akıldan üstündür diye boşuna dememişler

    YanıtlaSil
  7. çarpı işi kolay mı? hiç bilmeyen biri yapabilirmi,yoksa bir bilen mi gerekli? teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence basit annem çok eskiden öğretmişti. Bilen biri varsa yakınınızda çok çabuk öğrenirsiniz yada internet de bir araştırın anlatımlı yapılışı vardır mutlaka kolay bir çalışma çabuk öğrenirsiniz.Eğer isterseniz bende anlatımlı ve fotoğraflarla yardımcı olmaya çalışırım.

      Sil
  8. Çok şeker olmuşlar , yapılabilirler listesine eklendiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim mutlaka deneyin hem basit hem de çok keyifli yapması :)

      Sil
  9. nekadar güzel bir tasarım olmuş ellerinize sağlık bende yapmak isterim çok sevimliler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...