1 Ocak 2013 Salı

Örgü Uğur Böceği Magnet



Magnet yapmadan duramıyorum ben :) bir tane hediye gelmişti bu örgü magnetten bende yanına bir kaç arkadaş yaptım. Şimdilerde daha önce kendim için yapıp paylaştığım motifli şaldan yapıyorum  hediye etmek için aynı işten arka arkaya yapınca sıkılıyor insan araya böyle hoşluklar katmak lazım. 


Akşam ayakkabı kutusunu kapladım yapışkanlı kağıtla ne zamandır yapmak istiyordum da uğraştırır diye erteliyordum. Kolaymış :) gerçi benim ki biraz yamalı oldu ama acemilik olacak o kadar. Bir de iç kısmı kaplamadım bir daha ki seferde içini de uygun bir kağıtla kaplamayı düşünüyorum daha özenli olur.

Yeni yılın sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini diliyorum..

12 yorum:

  1. uğur böcekleri harika olmuş çok tatlılar

    YanıtlaSil
  2. Uğur böceklerini çok severim, seninkiler de çok tatlı olmuş.
    Ben de çok kutu kaplarım, çok işe yarıyorlar. İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende çok severim. Kutular kaplandıktan sonra çok daha iyi görünüyor bende sık sık yaparım bundan sonra..

      Sil
  3. uğur böcekleri çok güzel olmuş harikaa

    YanıtlaSil
  4. cok guzel olmus bocekler yuvarlak magnetlerın ustune orgu ıpıyle sararak mı yaptın? ellerıne saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İpi parmağıma bir kaç kez sardıktan sonra ilmek alıp ördüm üst üste örerek ve ortadaki delik kapanana kadar devam ettim. Anlatımım ne kadar başarılı oldu bilemiyorum :) isterseniz bir kaç fotoğraf yayınlarım.

      Sil
    2. Sen güzel anlatıyorsun da ben yapamam ya böyle cocuklarina kendi el emegi oyuncaklarını yapan annelere çok ozeniyorum çok değerli şeyler bunlar

      Sil
    3. Evet çok güzel örgü oyuncaklar yapanlar var bende denemedim.

      Sil
  5. ne şekerler doğru diyosun cnm arasına motive edecek işler katmak gerek uzun veya tekrarlayan işlerin..ben de öyle yaparım yoksa sıkılıyorum.kutu da rengi de güzel...sevgler cnm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...