4 Aralık 2013 Çarşamba

Breathe Right - Daha Rahat Nefes, Daha İyi Uyku


Breathe Rigth burun bantlarını daha önce duymuş ama hiç kullanmamıştım. İşe yarayacağını düşünmüyordum :) FikriMühim kampanyasında gelen paket sayesinde deneme şansım oldu. Kesinlikle kullanmanızı tavsiye ederim. Anında etkisini gösteriyor. Paketin ulaştığı günlerde çok hastaydım. Ne gece ne gündüz rahat nefes alamıyordum. Kullandıktan sonra çok memnun kaldım. Bundan sonra nefes almakta zorlandığım da geceleri mutlaka kullanırım. Gündüz kullanımında %80 gece kullanımında %50 oranında nefes alımını kolaylaştırdığı kanıtlanmış. Gün içinde bir şekilde idare etsem de gece burnumdan nefes alamazsam hayatta uyuyamam. Hamileliğimde de yattığımda nefes almakta güçlük çekip düzenli uyku uyuyamamıştım :(


Ürün ilaç içermiyor. Burun tıkanıklığı yaşadığınız dönemlerde mutlaka deneyin. Normalde paketlerde 10 adet bant bulunuyor ama 4 adet bulunan deneme paketleri de var. Bu deneme paketlerinden alıp kendiniz de test edebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Hiç kullanmadım açıkcası...ama methini duydum deneyeceğimmmm mutlaka cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha önce kullanmamıştım ama gerçekten işe yarıyor. Başarılı buldum.
      Sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...