11 Şubat 2013 Pazartesi

Yeni blog Kitaplardan Alıntılar-Fotoğraflar

Okuduğum kitaplardan ilgimi çeken beğendiğim kısaca çarpıcı bulduğum alıntıları yeni blogum Kitaplardan Alıntılar-Fotoğraflar da paylaşacağım . Sizler de okuduğunuz kitaptan alıntı yaptığınız yazınızı ve çektiğiniz fotoğrafı kitaplardanalintilar@gmail.com adresine gönderebilirsiniz. Lütfen kendi çektiğiniz fotoğrafları gönderin. Kitaplardan alıntılar dışında isterseniz kitaplarınızın yada ayraçlarınızın fotoğraflarını da gönderebilirsiniz. Kitapla ilgili her şey kabulümdür. Katılımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

4 yorum:

  1. AAA GÜZEL BEN YAPAMAM KIZIMDAN YARDIM ALAYIM İYİ OLUR ÖĞRENİRİM BENDE GÖNDERMESİNİ KOLAY GELSİN SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Bekliyorum maillerinizi.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim katılımınızı bekliyorum o zaman :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...