21 Şubat 2013 Perşembe

Portakal Reçeli


Bu yılın portakal reçelini de yaptım.  Sevdiğim reçeller arasında. Aslında reçeli yemesinden çok yapmasını severim ben :))
6 tane portakalı yıkayıp bütün  halde sıcak suda haşladım. Haşlama işlemini 3 defa tekrarlıyorum her defasında suyu değiştirdim. Bu işlemi portakalın acısı gitsin diye yapıyorum. Portakallar soğuduktan sonra kabuklarıyla birlikte doğradım. Doğranmış portakalları bir kaseye koyuyorum bu ölçü kadar da şeker ilave edip kıvam alana kadar kaynatıyorum. Kıvam aldıktan sonra 1 limon suyu ekleyip 5 dakika kadar daha kaynatıp tencereyi ateşten aldım. Soğuduktan sonra şişelere doldurdum :)

8 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu mügenin listesinden gördüm ben de katılan bloggerlardanım..Reçeliniz güzel görünüyor ellerinize sağlık..Ben şu örgü magnetlerinize bayıldım en kısa zamanda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Teşekkür ederim. Örgü magnetleri yapması çok keyifli mutlaka deneyin.
      Ne listesi olduğunu anlamadım :(
      Sevgiler..

      Sil
    2. O bir anne - mügeninlistesi blogspot tan gördüm demek istemiştim :) blogumu ziyaret ederseniz çok mutlu olurum ..
      Sevgiler

      Sil
    3. Kusura bakmayın şimdi anladım :) Hoş geldiniz. Blogunuzu ziyaret edeceğim.
      Sevgiler..

      Sil
  2. Nefis görünüyor, ellerine sağlık cnm, en sevdiğim reçellerden biridir.
    Sevgiler afiyetlee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Benimde en sevdiğim reçeller arasında.
      Sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...